10 Şubat 2010 Çarşamba

OFFF....

  Saat gecenin 1 'i..Sabah oğluşun okulu için erken kalkıcam ve ben hala ayaktayım. Neden ? Okulda yemesi için kurabiye yapayım dedim. Sürekli yeni tarifler deniyorum ki bıkmasın, keyifle yesin. Ama her denemem iyi sonuçlanmıyor. Bu akşam olduğu gibi :(
 Kurabiyeyi hazırladım, pişmesini bekliyorum. Sonuçtan öyle eminimki..Kesin süper olacak. Fırının kapağını açtığımdaki hayal kırıklığını anlatamam. Yuvarlak olması gereken kurabiyelerim tepsiye yayılmışlar..Bir süre başında kalakaldım...
 Görüntü istediğim gibi olmasa da lezzeti gayet iyiydi ama.Eh napalım her yaptığım çok güzel olacak diil ya :))
 Yazdıklarımdan da anlaşıldığı gibi bugün ne yazıkki tarif yok. Hem görünüm hem de lezzet olarak doğru sonuca ulaştığımda bloga eklerim mutlaka.
 En kısa zamanda yeni tatlar da buluşmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder