6 Aralık 2009 Pazar

ANNE KURABİYESİ

Bu kurabiye gerçektende tam annelerimizin yaptığı lezzette.
Seveceğinizden hiç şüphem yok..




MALZEMELER:

  • 250 gr. margarin (oda sıcaklığında)
  • 2 fincan şeker
  • 2 fincan yoğurt
  • 1 fincan sıvı yağ
  • 2 yumurta sarısı
  • 2 paket kabartma tozu
  • 500-550 gr. kadar un
  • Limon kabuğu rendesi

ÜZERİNE:

yumurta akları
toz şeker

  
YAPILIŞI:

  1. Tüm malzemeyi derin bir kapta karıştırın.
  2. Hazırladığınız hamuru yaklaşık 10 dk. kadar buzdolabında bekletin.
  3. Yuvarladığınız hamuru önce yumurta akına sonra toz şekere batırarak yağlı kağıt serilmiş tepsiye yerleştirin.
  4. 200 dereceye önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 15 dk. pişirin.

Afiyet olsun :)

4 yorum:

  1. Kesinlikle bu tarifin hastasıyım :)

    YanıtlaSil
  2. benim çocukluğum bu kurabiyeyle geçti..ah hele kokusu inanılmaz..ve bayatladıkça daha da güzelleşen bi kurabiye..herkes denemeli...

    YanıtlaSil
  3. ebru hanım öncellikle blogunuz hayırlı olsun anne kurabiyesini merak edip hemen yaptım enfes bir tarif elllerinize sağlık herkese tavsiye ederim yeni tariflerinizi bekliyorum sevgiler izmirden yesim

    YanıtlaSil
  4. bende izliyorum ama izleyiciler arasında neden gözükmüyurum.küstüm ama

    YanıtlaSil